اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر شماره ۴۱۴۸

پیام تبریک رییس اتحادیه به مناسبت آغاز دهه فجر

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ , بازدید: ۳۷۷۰
به مناسبت سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران، سید علی اصغرمیرابراهیمی رییس اتحادیه دارندگان رستوران و سلف سرویس های تهران پیام تبریکی را به این مناسبت صادر نمودند.

پیام تبریک رییس اتحادیه به مناسبت آغاز دهه فجر


به مناسبت سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران،  سید علی اصغرمیرابراهیمی رییس اتحادیه دارندگان رستوران و سلف سرویس های تهران پیام تبریکی را به این مناسبت صادر نمودند.


متن پیام تبریک رییس اتحادیه دارندگان رستوران و سلف سرویس های تهران  به شرح ذیل است:

دهه فجر، مطلع غزل زیبای پیروزی و قصیده بلیغ و رسای اسلام بود و چه زیبا مقام معظم رهبری فرمودند که: دهه فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزش های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.
 ایام مبارک و غرور آفرین دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی یاد آور راهبری های انقلابی و حیاتبخش رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی و فداکاری های عظیم ملت بزرگ ایران است.

دهه مبارک فجر، تجلی شکوه‏مند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحه‏ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‏ انداز کرد.
ده فجر انقلاب اسلامی ایران، برهه ای از تاریخ این مرز و بوم کهن است که امت اسلامی با رهبری مراد و امام خویش، مسیر کشور را از خدمت به اجانب و استکبار به حرکت در طریق استقلال و آزادگی تغییر داد و با اقتدار و ظفرمندی به جایگاه رفیع جمهوری اسلامی ایران کنونی دست یافت.
با افتخار و مباهات فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی ایران را به تمامی آزادگان جهان، رهبر معظم انقلاب اسلامی، تمامی هم میهنان مخصوصا خانواده بزرگ رستوران داران و سلف سرویس تهران  تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

سیدعلی اصغرمیرابراهیمی

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016